Użyj tego formularza, aby znaleźć rzeczy, które potrzbujesz na tej stronie
Newsletter
Zasubskrybuj aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Fundusze Europejskie
Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SIMBA S.C. dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej
SIMBA GROUP
Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SIMBA S.C. dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej” w ramach działania 1.4
Wzór na konkurencję Etap II w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020.
Cele projektu:
Celem ogólnym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Wnioskodawcy poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności firmy, co wprost przełoży się na wdrożenie znacząco ulepszonego produktu na rynek. Celem szczegółowym projektu jest wdrożenie rekomendacji wynikających z opracowanej w Etapie I Strategii Wzorniczej poprzez wprowadzenie na rynek innowacji produktowej, procesowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej z wykorzystaniem projektowania wzorniczego. Firma jest otwarta na możliwości, jakie niesie wdrożenie zarządzania designem i jest gotowa na wprowadzenie zmian w zakresie swojego funkcjonowania.
Planowane efekty:
1.Wzrost konkurencyjności i przychodów firmy dzięki lepszemu zarządzaniu wzornictwem oraz wprowadzeniu znacząco ulepszonego produktu do oferty.
2. Dostosowanie produktu do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
3. Usprawnienie procesów i sposobów komunikacji pod kątem wzorniczym.
4.Wzrost umiejętności zarządzania wzornictwem.
5.Osiągniecie określonych rezultatów finansowych
Wartość projektu 6 166 398.56 PLN Wkład Funduszy Europejskich: 2 944 660.00 PLN
SIMBA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich ,,Wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji firmy Simba s.c. na rynki zagraniczne.” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa I: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”, Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP.
Celem projektu jest wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji (MBI) związanego z wprowadzeniem produktów SIMBA na nowy rynek zagraniczny, co wpłynie na zwiększenie aktywności gospodarczej firmy i wzmocnienie pozycji SIMBA na wybranym rynku międzynarodowym.
Planowane efekty: Wzrost sprzedaży produktów SIMBA GROUP oraz wzrost świadomości marki SIMBA GROUP na wybranym rynku zagranicznym.
Wartość projektu: 653 331,00 zł Wartość kosztów kwalifikowanych: 545 300,00 zł Wkład Funduszy Europejskich: 463 505,00 zł
SIMBA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich ,,Wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji firmy Simba s.c. na nowe rynki zagraniczne.” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa I: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”, Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP. Celem projektu jest wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji (MBI) związanego z wprowadzeniem produktów SIMBA na nowy rynek zagraniczny, co wpłynie na zwiększenie aktywności gospodarczej firmy i wzmocnienie pozycji SIMBA na wybranym rynku międzynarodowym. Planowane efekty: Wzrost sprzedaży produktów SIMBA GROUP oraz wzrost świadomości marki SIMBA GROUP na wybranym rynku zagranicznym.
Wartość projektu: 695 962,71 zł Wartość kosztów kwalifikowanych: 588 800,00 zł Wkład Funduszy Europejskich: 500 480,00 zł
SIMBA GROUP Sp. z o.o. realizuje projekt pod tytułem „Promocja marki i produktów firmy SIMBA GROUP Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych.”. Na realizację niniejszego projektu SIMBA GROUP Sp. z o.o. otrzymała dotację z Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Przedmiotem projektu jest promocja produktów firmy SIMBA GROUP Sp. z o.o. poprzez udział w targach o charakterze międzynarodowym. Produkty, które będą promowane w ramach projektu to Linia Open – seria Ocean. Zakres projektu obejmuje udział w targach międzynarodowych w Niemczech i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz dodatkowe działania promocyjne zgodne z zakresem rzeczowym projektu. Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy poprzez internacjonalizację działalności i promowanie własnych marek produktowych. Cele szczegółowe projektu obejmują m.in. wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, wzrost eksportu marki produktowej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki przedsiębiorstwa za granicą.
Efektem projektu będzie nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu, kanałów dystrybucji, poprawę pozycji przedsiębiorstwa w światowych łańcuchach dostaw oraz zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez wypromowanie produktów na międzynarodowych targach.
Grupami docelowymi projektu są bieżący oraz przyszli kontrahenci firmy Simba Group, głównie na rynkach zagranicznych. Udział w targach umożliwi firmie SIMBA GROUP Sp. z o.o. prezentację swojego produktu na arenie międzynarodowej, co jest kluczowe dla zdobycia nowych klientów i partnerów biznesowych. Działania te przyczyniają się do budowania międzynarodowej sieci kontaktów biznesowych, która jest niezbędna dla zwiększenia konkurencyjności firmy.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu : 330 689,10 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 155 548,48 zł